Wednesday, August 28, 2013

Control over Indian Media

NDTV: A very popular TV news media is funded by Gospels of Charity in Spain supports Communism. Recently it has developed a soft corner towards Pakistan because Pakistan President has allowed only this channel to be aired in Pakistan. Indian CEO of NDTV Pranoy Roy is co-brother of Prakash Karat, General Secretary of the Communist party of India. His wife and Brinda Karat are sisters. Brinda is wife of Prakash Karat.

India Today : Which used to be the only national weekly which supported BJP is now bought by NDTV!! Since then the tone has been changed drastically and turned into Hindu bashing.

CNN-IBN: This is 100 percent funded by Southern Baptist Church with its branches in all over the world with HQ in US.. The Church annually allocates $800 million for promotion of its channel. Its Indian head is Rajdeep Sardesai and his wife Sagarika Ghosh.

Times Group: Times Of India, Mid-Day, Nav-Bharth Times, Stardust, Femina, Vijay Times, Vijaya Karnataka, Times now (24- hour news channel) and many more………

Times Group is owned by Bennet & Coleman. The ‘World Christian Council’ does 80 percent of the Funding, and an Englishman and an Italian equally share balance 20 percent. The Italian Robertio Mindo is a close relative of Sonia Gandhi.

Ananda Bazar – Telegraph Group: Previously focusing in the strong patriotic values and termed as the vision of the Bengali intellectuals, the Anandabazar group is now under the control of Arab petro dollars, as critiqued by the eminent. One of the pillar of this group Sri Prafulla Kumar Sarkar,(very close to Ramakrishna Mission Movements) the writer of “Khaishnu Hindu”- i.e. “Decreasing Hindus”, started this group popular by the way of ventilating the agony of persecuted Bengalees in various economic ,social and political constraints. But now, this group runs a total anti-Hindu approach in the section of journalism and mass media. Its counterpart, Telegraph goes further.

Star TV: It is run by an Australian, who is supported by St. Peters Pontifical Church Melbourne.

Hindustan Times: Owned by Birla Group, but hands have changed since Shobana Bhartiya took over. Presently it is working in Collaboration with Times Group.

The Hindu: English daily, started over 125 years has been recently taken over by Joshua Society, Berne, Switzerland.. N. Ram’s wife is a Swiss national.

Indian Express: Divided into two groups. The Indian Express and New Indian Express (southern edition). ACTS Christian Ministries have major stake in the Indian Express and latter is still with the Indian counterpart.

Eeenadu: Still to date controlled by an Indian named Ramoji Rao. Ramoji Rao is connected with film industry and owns a huge studio in Andhra Pradesh. It is reported the managers in Congress are trying hard to control over.

Andhra Jyothi: The Muslim party of Hyderabad known as MIM along with a Congress Minister has purchased this Telugu daily very recently.

The Statesman: It has a very closeness with Communist Party of India and the management allows the control of CPI, till today. It was a paper of Englishmen who used to keep secret connection with CPI leadership. The history continues. Now, its Bengali version “Dainik Statesman” is now under the total control of Maoists like Sukumar Mitra, Sudip Maitra and the Deobandi like Sheikh Sadar Naim.

Kairali TV: It is controlled by CPIM, i.e. Communist party of India (Marxist).

Mathrubhoomi: Leaders of Muslim League and Communist leaders have major investment.

Asian Age and Deccan Chronicle: These get support from Saudi based Arabian Company with its chief Editor M.J. Akbar.

Tarun Tejpal of Tehelka.com regularly gets blank cheques from Arab countries to target Hindu Personalities, Hindu Saints, Hindu Leaders and the other Hindus, as it is said by the critique.

Though the list is inconclusive, the conclusion may not change the reality.

Gujarat riots which took place in 2002 where Hindus were burnt alive, Rajdeep Sardesai and Bharkha Dutt working for NDTV at that time got around 5 Million Dollars from Saudi Arabia to cover only Muslim victims, which they did very faithfully……….., as the eyebrow lifters say it confidently.

Not a single Hindu family was interviewed or shown on TV whose near and dear ones had been burnt alive in Godhra Carnage, as it is reported.

The ownership explains the control of media in India by foreigners. The result is obvious.

This is the main cause of subversion in Indian media against the State.

Then it is easy to understand how the cross border enemies, fifth column inside and the global super powers use Indian media to fulfill their aim to harm `India and her people’ .

This is the time to wake up.